Lektura e-booka ,,Co robić by Twoje dziecko było pewniejsze siebie?'' pozwoli Ci pochylić się nad trudnościami dotyczącymi budowania samooceny oraz odkrywania pewności siebie. Dzięki poradnikowi dowiesz się:
• skąd bierze się pewność siebie i jak ją pielęgnować
• jakie czynniki wpływają na samorozwój Twojego dziecka,
• jakie znaczenie ma idealny wzorzec dziecka i jak działa on w rzeczywistości,
• czy wyręczanie dziecka ma wpływ na jego pewność siebie,
• jakie znaczenie w pracy nad sobą ma obecność obojga rodziców,
• jaki wpływ na samorozwój ma elektronika.
O autorach:
Magdalena Chobot - pedagog społeczno-opiekuńczy, terapeuta pedagogiczny dla dzieci i młodzieży oraz trener TUS i terapeuta ręki.
Jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego i Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z arteterapią, a także uczestniczyła w wielu szkoleniach, m.in. z zakresu mediacji rodzinnych, Dialogu Motywującego, choreoterapii i terapii psychopedagogicznej osób ze spektrum autyzmu. Obecnie jest studentką psychologii klinicznej i osobowości. Posiada bogate doświadczenie w pracy wychowawczej, edukacyjnej i terapeutycznej, zdobyte m.in. w Placówce Wsparcia Dziennego, szkole, przedszkolach oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Swoje działanie zawsze kieruje dobrem dziecka oraz jego indywidualnymi potrzebami.
Anna Komar - psycholog, pedagog, certyfikowany trener TUS, szkoleniowiec.
Absolwentka Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na kierunku psychologia kliniczna i osobowości oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku pedagogika resocjalizacyjna. Regularnie uczestniczy w szkoleniach i kursach takich jak: mediacje szkolne, analiza rysunku dziecka w edukacji przedszkolnej, rówieśnicza interwencja kryzysowa, trudności w przetwarzaniu bodźców sensorycznych u osób z autystycznym spektrum zaburzeń, oraz skuteczne metody pracy z agresją. Posiada doświadczenie w pracy terapeutycznej i wychowawczej zdobyte m.in. w Centrum Zdrowia Psychicznego, Centrum Zdrowia Psychicznego i Leczenia Uzależnień, szkole i przedszkolu oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej jako psycholog, mediator szkolny i trener TUS. Dodatkowo posiada doświadczenie w pracy w firmach o charakterze korporacyjnym jako trener i szkoleniowiec. W relacji terapeutycznej z pacjentem dzieckiem stosuje indywidualizację metod pracy, zawsze kierując się dobrem dziecka i jego potrzebami.